La pluja d’ahir, no deslluí la matinal d’activitats del Dia Mundial de l’Activitat Física a Tàrrega

Tot i haver de canviar de lloc de celebració de les activitats del Dia Mundial de l’Activitat Física (del Parc de Sant Eloi al Pavelló Municipal), a causa de la pluja, van assistir una vuitantena de persones dels diferents programes conjunts que organitzen l’Ajuntament i el CAP de Tàrrega.

Una xerrada sobre com i per què es celebra aquest dia, una classe de manteniment amb monitora, estiraments amb suport musical i un esmorzar saludable, a base d’entrepà de formatge o tonyina, mandarina i aigua, van fer les delícies dels participants que hi van ser presents.

Les valoracions positives dels assistents animen als organitzadors de les activitats a seguir amb la celebració d’aquest dia per propers anys.

Aquesta entrada s'ha publicat en notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s