L’EQUIP = : Exposició al CAP de Tàrrega

Dedicada contra els tics masclistes en el si de la parella, comportaments coneguts com a “micromasclisme”

Englobada dintre de les activitats de la nova edició de la campanya “Digués Prou, No Estàs Sola” que promou l’Ajuntament i el grup de treball format per membres de la Regidoria de Polítiques d’Igualtat, Policia Local, Associació Alba, Càritas parroquial, CCOO, EAP de Tàrrega, Fundació Tutelar Terres de Lleida, Mossos d’Esquadra i Subdelegació del Govern a Lleida i dedicada a eradicar la violència de gènere amb motiu del Dia internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones que se celebra cada 25 de novembre.

L’EQUIP = és una exposició que consta de vuit lones on es presenta un equip de tres heroïnes i tres herois que promouen una societat de plena igualtat entre homes i dones. Els missatges divulgats tindran com a lema el hashtag #SiguesúperIgual. Els personatges ajuden a divulgar de forma didàctica missatges a favor de la igualtat entre sexes.

Els integrants del grup són:

= Igual: persona encarregada d’aconseguir la igualtat en l’exercici de poder i la presa de decisions.

= Égal: persona encarregada d’aconseguir la igualtat al món laboral.

 

= Rivnyy: persona encarregada d’aconseguir la igualtat en el món de l’esport.

= Mussawat: persona encarregada d’aconseguir la igualtat en el món educatiu i científic.

= Yémalé: persona encarregada d’aconseguir la Igualtat en els mitjans de comunicació.

= Equal: persona encarregada d’aconseguir la igualtat en les tasques de cura, la corresponsabilitat en la llar i la igualtat en salut.

Altres activitats:

  • Lectura del manifest.
  • Missatges de conscienciació a través de vídeos a les xarxes socials.
  • Fulletons informatius acompanyats de xapes i enganxines.
  • Sessions formatives adreçades al joves.
  • Activitats de l’Associació de Dones Arrel: Presentació del llibre “Buit de març” de Rosa Maria Arrazola i sopar solidari.

Per si no podeu venir a veure l’exposició, us la deixem aquí:

Per més informació: http://www.tarrega.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en informació, notícies i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s